«صد سال تنهایی» مارکز سریال می شود آمار فروش فیلم‌هایی روی پرده سینما‌های کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) نقش متفاوت سروش جمشیدی در «تانک خورها» آغاز ثبت نام متقاضیان کارگردانی فیلم اول سینمایی در سال ۱۴۰۳ قلبش برای مردم می‌تپید | هنرمندان از رئیس جمهور شهید و خدماتش گفتند دگرگونی درونی هنرمند، مهم‌تر از خلق اثر است هر بار که به سراغ مولانا برویم به نکات تازه‌ای برمی خوریم | بازنشر گفت وگویی با استاد محمدعلی موحد به بهانه زادروزش واکنش ژیلا صادقی به بی‌قراری مادر رئیس‌جمهور شهید+ عکس جدیدترین خبر‌ها از فصل جدید «زخم کاری» برگزیدگان نخل طلای جشنواره کن ۲۰۲۴ معرفی شدند + اسامی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ نشست داوری رویداد خلاق و نوآور برگزار شد | فیلمنامه‌هایی برای کمک به حل معضلات شهری + فیلم و تصاویر نیلوفر امرایی دختر اسدالله امرایی درگذشت + زندگینامه و علت فوت ببینید | یکی از لوکیشن‌های فصل دوم سریال The Last of Us Part در ونکوور کانادا «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد اکران می‌شود؟ برنده جایزه ۱۰۰ هزار یورویی دوبلین معرفی شد فیلمی بی‌ادعا از به‌تصویرکشیدن انسانی پرادعا و ایدئال‌گرا | نگاهی به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به‌بهانه اکران آنلاین بازگشایی سینما‌های کشور از امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ممنوعیت حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب»

  • کد خبر: ۵۳۰۴۳
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
  • ۱
ممنوعیت حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب»
کمپانی دیزنی حضور جانی دپ در فیلم‌های جدید «دزدان دریایی کارائیب» را ممنوع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دیزنی دو فیلم «دزدان دریایی کارائیب» را تولید می‌کند؛ یکی از آن‌ها با فیلمنامه‌ای از تد الیوت و تری روسیو و کارگردانی یواخیم رانینگ است. اسپین‌آف این فیلم هم با شخصیت‌های زن با بازی مارگو رابی و کریستینا هادسن ساخته می شود.

هالیوود ریپورتر گزارش داده است که کمپانی دیزنی مدت‌ها قبل از آنکه پرونده امبر هرد و جانی دپ و روزنامه سان در بریتانیا به جریان بیفتد، از این ستاره سینما فاصله گرفته بود. به عبارتی دیگر، کمپانی دیزنی حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب» را ممنوع کرده است.

هالیوود ریپورتر می‌نویسد که کمپانی دیزنی پیشنهاد جری بروکهایمر را برای حضور افتخاری جانی دپ در اسپین آف «دزدان دریایی کارائیب» نیز رد کرد.

جانی دپ بازیگر شخصیت کاپیتان جک اسپرو از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۷ در چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» بود.

تاکنون چندین کمپین جمع‌آوری امضا برای بازگردندان جانی دپ به این مجموعه فیلم راه اندازی شده است اما کمپانی دیزنی کماکان بر سر حرف خود ایستاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
واقعا یعنی چی دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ؟من دیگه قسمت های بعدی رو نمیبینم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->